هتلهای معروف کیش
نوشته شده توسط : mary

هتلهای معروف کیش

 

هتل سیمرغ اقامتگاهی سه ستاره در جنوب شرقی جزیره کیش است. هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. هتل ساحلی سیمرغ در بلندترین منطقه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که در تور کیش خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ علاوه بر نزدیکی به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان، آکواریوم ندارد ، لذا دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه های گردشگری تور کیش چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که این هتل برای میهمانان تور کیش پاییز 94 خود در نظر گرفته است. مسافران تور کیش میتوانند در هتل سیمرغ اقامتی کم هزینه با صدای گوش نواز دریا را تجربه کنند.

 

 

 

 

هتل سه ستاره هتل جام جم کیش با موقعیت بسیار خوب در مرکز جزیره کیش قرار گرفته شده است . هتل جام جم کیش داراي 51 اتاق و سوئیت و به تازگی بازسازی شده است .اقامت در این هتل در تور کیش از دست ندهید.امكانات و تجهیزات هتل جام جم جزیره کیش دارای : رستوران هتل جام جم، اينترنت و ايرلس، چايخانه سنتى، کافى شاپ،  کانتر گردشگرى ، سالن بيليارد، لاندرى، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر، سيستم و تجهیزات ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در همه اتاقها، دوربين مداربسته، دستگاه آب شيرين کن،  ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل جام جم کیش تدارک دیده شده است. رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران تور کیش پذیرایی می کند .

 

 

 

هتل پانيذ در زمينى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زير بناء 3156.6 متر مربع با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها ومراكزخريد در جزيره زيباى كيش آماده پذيرايى از  ميهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریا برای سهولت مسافران تور کیش است. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: